CONVERSES AMB LA PEIXATERA

Posted on/at dilluns, d’abril 04, 2011 by FCVALLGORGUINA

Aprofitant que avui feia aquest dia tant esplèndid he decidit anar a fer un tomb pel mercat municipal, allà m'he trobat els habituals, tots ells fent la seva feina com millor la saben fer: en D.C. assegut com sempre a la barra del bar ( fàcil de reconèixer perquè adopta la mateixa postura que quan està a la banqueta del camp de futbol), uns metres enllà i podem trobar en J.Pl., amb la seva botiga del porc i la cansalada ( aquest noi un dia el trobarem dins de l'aparador esbudellagat), al seu costat hi ha en J.F. amb els congelats (aquest es tan fred i poc nerviós que es mou menys que els trossos de lluç congelats que ven) i tot xinu xanu he arribat fins la peixatera, la Pilarín, una dona encantadora i encisadora, sobretot amb aquella suau vellositat dessota de les narius...

Doncs la Pilarín m'ha comentat les últimes xafarderies que corren pel mercat i es veu que:
En M.C. que se'l coneix per les contrades com l'excepció dels Negres (aquells nois mulatos, ja sabeu!!!!), ja que si els altres la tenen de 20cm. ell es veu que el que té entre les cames és com un granet que de tant en tant deixa anar una mica de pus...Segons diuen es veu que ha despertat els instints animals dels seus avantpassats, aquells instints caçadors, roman a l'aguait entre la multitud i quan detecta una presa s'hi llença al damunt i patapam ja la tens, el que passa que l'instint el té tant encegat que no sap distingir entre mascle i femella, o sigui que vigileu si us el trobeu...

També comenten que en J.Pj.,conegut com l'Home dels Nassos, està decidit a deixar les botes de futbol (ja era hora) per la raqueta de pàdel, sembla ser que en aquest esport no cal fer tanta força i pot arribar des del fons de la pista al camp contrari, cosa que en el futbol no ho pot fer, si no xuta des de l'àrea petita no arriba a la línea de gol. A més diuen que vol deixar la sorra fina i arenosa, dels camps de futbol, amb la qual desplegava la seva vessant artística fent figuretes de fang pel paper matxer i el cartró per poder ser el líder per la diada dels capgrossos i dels geganters (grup amb el qual es veu representat gràcies al seu 1,60m.).

Com que se'm feia tard he hagut de deixar la peixatera amb la paraula a la boca, ella com bona peixatera està al corrent de totes les notícies del mercat, així que hauré de tornar un altre dia per acabar de saber tot allò que avui m'he perdut.
Fins a la propera.

4 comentaris:

FDS ha dit...

Veig que hi ha gent k té molt poca feina...eh pep, a veure si ara penges la crònica, MARICA.

brams'n'busto ha dit...

estàs molt atrapat...
després de "l'home que treballa fent de gos" d' ELS AMICS DE LES ARTS, ara ha sortit el nou éxit "l'home que camina pel mercat arremengant la peixatera", dels NO TINC ON CAURE MORT.
1 pokito de porfabó!!!

Anònim ha dit...

...jo de seguida m´enganxo a aquest tipus de telenovela...quan serà el proper capitol.. i es casarà en D.C amb en J.F..
i la peixetera no serà pas lesbiana.. ah, i el granet de pus on el tenia, a lo que és el glande o a sota als testicles...

fan 1

icarus ha dit...

Benvolgut passejador de mercats i home de poca feina,
Habitualment només escric al blog per comentar aspectos del partit i de l’equip però avui tindràs el privilegi de què jo et dediqui una estoneta del emu preuat i valuós temps…
“en J.Pj.,conegut com l'Home dels Nassos” De nas només en tinc un, tot i qu esatrem d’acord que, almenys, val per dos o tres. Li explicaré com va succeïr. En un categoria de cadet preferent (categoria que tu ni sabies que existia quan tenies l’edat per a poder jugar-hi) se’m va ocórrer anar a disputar un pilota amb el cap a mig metre de terra. Resultat: un llesca al nas. Allà vaig aprendre alguna cosa del món del futbol. Si vols en el proper partidet de l’entrenament, quan t’acostis per la meva zona, t’ensenyo com es fa... Tot i que el que millor se’m dóna és el cop-de-colze-a-la-totxa... Com tu prefereixis... Oi que m’entens?
“està decidit a deixar les botes de futbol (ja era hora) per la raqueta de pàdel” És la sort que tenim els que se’ns donen bé gairebé tots els esports. No com tu, que fa anys que busques algun esport on destacar i, per lo únic que seràs recordat, serà per lo que t’hagués agradat fer dins en un camp de futbol... tocar un pilota en condicions i no passar-te l’entrenament a la riera buscant pilotes... oi que m’entens?
“sembla ser que en aquest esport no cal fer tanta força i pot arribar des del fons de la pista al camp contrari, cosa que en el futbol no ho pot fer, si no xuta des de l'àrea petita no arriba a la línea de gol.” Sí, el xut fort no és un dels meus punts forts. Però els que tenim qualitat podem passar sense ell, podem xutar a col.locar... Tu xuta fort, que algun dia arribaràs a cal metge a buscar la pilota... oi que m’entens?
“A més diuen que vol deixar la sorra fina i arenosa, dels camps de futbol, amb la qual desplegava la seva vessant artística fent figuretes de fang pel paper matxer i el cartró” el meu debut al camp del Vallgorguina no podia passar desapercebut i havia de deixar empremta. Tu seràs recordat per alguna cosa dins un camp de futbol? A banda dels passejos que hi fas, com els del mercat? Oi que m’entens?
“per poder ser el líder per la diada dels capgrossos i dels geganters (grup amb el qual es veu representat gràcies al seu 1,60m.).” la meva alçada és de 1’70m. Tot i que reconec que per la meva constitució física aparento menys. Tot i aquesta poca alçada, quan et vingui de gust, t’ensenyaré com es guanyen pilotes aèries amb defensors més alts... Oi que m’entens?
Per últim... ens veiem el proper dia a entreno... i busca el “peto” del mateix color que jo... oi que m’entes?


Visites: