"MOMIA" A UN PAS DEL REAL MADRID

Posted on/at divendres, de novembre 19, 2010 by FCVALLGORGUINA

Els verd-i-blancs del Vallgorguina segueixen fent la desitjada neteja de vestuari que va demanar "Pacho Maturana" quan va entrar a l'staff tècnic del club. Un dels casos més "calents" (a part de les amigues de Doru) dins del vestuari era el de "Momia", que va fer saber als mitjans les seves intencions d'abandonar el club per anar a escalfar banqueta a un altre lloc. Segons el seu representant, Benito Camela, "Momia" volia triunfar en el Vallgorguina com a millor pelador de pipes del banquillo, però va trobar frenada la seva porjecció perquè "Hàmster" Clanxet és i ha estat sempre el FIFA GUOL PLAIER pelant pipes a la banqueta.

El catacrack encara del Vallgorguina, s'ha desplaçat amb el seu representant cap a Madrid on s'han reunit amb Jorge Valdano, qui ha trucat a les oficines del club per interessar-se pel fitxatge. La Junta Directiva del Vallgorguina ja s'ha afanyat a oferir un pernil, un espetec Tarradellas i un brick de don Simón a canvi de què es quedin a "Momia" per sempre i no torni a Vallgorguina. Estem tots pendent de què la oferta sigui prou suculenta pel Madrid... en cas contrari, es farà una recol·lecta pel poble, demanant 1 euru a cada vilatà que vulgui que "Momia" marxi del Club. Els càlculs estimats pel tresorer del Club és que obtindrem uns 80.000 euros, 2.500 de tots els vallgorguinencs, i la resta de tots els pobles de la comarca que també voldran participar-hi segur!!

Donant la baixa a "Momia" queda una vacant perquè entri a l'equip jugadors de talla mundial com Jordi "El Pedrito de Can Puigdemir" Auladell o Jordi "Linterna", cracks que en aquests moments es troben sense equip i que en les pròximes setmanes podrien ser presentats oficialment a les oficines del Club, a Cal Metge.



De moment, Valdano fa cara de content... a veure si se'l queden!!!!

En un altre ordre de coses... poca història en l'amistós d'ahir a Palautordera... El Senglar Verd es va comprometre a no fer llenya de l'arbre caigut, després del bany de Palau... Però sé d'algú que no es menjarà els torrons... i si se'ls menja, potser no arriba al tortell de reis!!!

MATURANA DIMISIÓN!!! MUÑEQUERAS PAREDÓN!!!

EL SENGLAR VERD

8 comentaris:

Plataforma en contra de les plataformes ha dit...

trenco una llança a favor de'n santi pq s'animi a seguir treballant com fins ara

SJ9 (Mòmia) ha dit...

jajajajajaj. Gracies pel vostre recolzament!! La oferta es seriosa, m'ho estic pansant... però els colors (vred-i-blanc). Per cert nois: com va anar el amistós d'ahir?? Una abraçada desde Alemanya. Ja us explicaré la Odisea que estic pasant gràcies a que el cotxe ens ha deixat tirat!!!

Miquel Muñoz ha dit...

Jo també trenco una llança a favor de'n santi!! pq s'animi a seguir treballant com fins ara...però en un altre equip...

SJ9 ha dit...

La oferta blanca es molt interesant, pero em sembla que em quedare a Vallgorguina. De totes maneres, si els entrenadors em continuen donant els minuts de la basura, em replantajare la meva situacio. de cara a la propera temporada. Seria una pena que em cedissin al mercat de hivern, ara que comenco a marcar gols... encara que ningun ha estat validat. Que heu fet avui avui contra Los Amigos. Una abracada desde la Rep. Txeca companys.

Pelusa ha dit...

Momia, vam empatar a 1 en un gran partit. I això dels minuts de la basura hauries de tallar-te una mica, que per reclamar més minuts t'ho has de currar!!! Hi ha gent a l'equip que dóna més que tu i juga menys (En Clanx per exemple) i mai ha reclamat res. Hauries de tenir una mica de respecte i deixar ja aquesta cançoneta, que cansa una mica.

I t'ho dic amb tot el carinyu que et tinc, o sigui cap ni un, jajajaja!!!

SJ9 ha dit...

Era broma coi!!. Aviam si ara es permet que es fotin amb mi, i jo no em podré fotre'm amb ningú. També cansa llegir que em voleu fora de l'equip i no he dir mai res! Gran empat ahir! Esperaré impacient la cronica per veure com va anar la cosa.

SJ9 ha dit...

Degut al malentès que hi ha hagut amb un comentari en tò de broma que he fet, i que s'ha près al peu de la lletra, desde avui, ja no faré cap més comentari al blog perque no hi hagi peu a confusions. Molt content per l'empat d'ahir. M'heu donat una alegria din de l'Odisea que estic pasant a l'extranger. Ja us ho explicaré. "Lo dicho": s'han acabat els meus comentaris al blog. Una abraçada a tots els meu companys. Ens retrobem dimarts!

Pelusa ha dit...

Tu carcamal!!! entrenem avui, demà no trobaràs ningú al camp!

És a dir, que podràs mirar el Madriz de Txampions... I segueix comentant o no comentis, tu mateix, però seguiràs sent la meva diana merengue, jajajajaja!!! A tu et cedirem al Madrid, a en Clanx li vam dir que el cediriem al Joventut Atlètic... ni punt de comparació...

Maturana Dimisión, Muñequeras Paredón i Momia selección (catalana, és clar...)!!!


Visites: