14 DE NOVEMBRE: PAELLA!!!

Posted on/at dijous, d’octubre 14, 2010 by FCVALLGORGUINA

S'avisa a tots els jugadors del primer equip i persones que vénen a entrenar amb el primer equip que el proper diumenge 14 de novembre a les 14 hores es farà una paella popular (que pagarem els jugadors) per dinar conjuntament amb les nostres dones, fills, amants, eunucs, parents propers, pares, mares (si, Negro, les mares també, brutot).

L'event es farà a la mítica NAU de Can Plana (tots la coneixeu), i us preguem que confirmeu la vostra assistència mitjançant un comentari just a sota aquesta notícia on haureu d'indicar el vostre nom i el número de comensals que sereu per fer la previsió.

Tampoc cal que apunteu els vostres cosins, avis, cunyats, etc. amb la vostra familia més propera en tenim més que suficient.

Teniu un mes de temps per confirmar... no ho deixeu per l'últim dia. Per a aquells que no sabeu escriure ni "a mano ni a màquina" us penjarem una llista al vestuari perquè pugueu fer una "X" (Juanitu, per exemple).

També teniu una enquesta aquí al costat per fer-nos saber la vostra opinió.

ORGANITZA: EL SENGLAR VERD (Maturana dimisión, Muñequeras paredón).

3 comentaris:

PaCho ha dit...

jo m'apunto, fa temps que no menjo calent. la meva parella vindrà pq la meva dona no pot venir jejej

Pedrito el fotògraf anònim ha dit...

Jo tinc una bandera d'espanya de 5 metres per encendre el foc o per fer d'estovalles.

Anònim ha dit...

Jo aquest finde treballo!! o sigui que no puc pas venir.

placas


Visites: