FC VALLGORGUINA 1 - CE LLINARS "B" 1

Posted on/at dilluns, de setembre 27, 2010 by FCVALLGORGUINA

La jornada inaugural del grup novè de tercera territorial enfrontava l'equip verd-i-blanc amb un Llinars "B" que venia de fer una pretemporada prometedora, per la qual cosa s'augurava un gran partit. L'horari, poc habitual al municipal vallgorguinenc degut als actes de la Festa Major del poble, va ser les 16 hores del dissabte, i una gran munió d'aficionats locals van anar a donar un suport brutal des de les graderies a l'equip local.

El partit va començar amb un Vallgorguina fort, que pressionava bé la sortida de pilota dels visitants i que començava a engrescar a la seva afició. Fruit de la pressió, Terri, després de l'assistència de Guitchen, marca un golàs per l'escaire i fa pujar l'1 a 0 al marcador en la segona ocasió que tenen els locals. Tot i això, 5 minuts després, el Llinars empata el partit a 1 en una badada defensiva dels locals, que no en van tenir més durant tot el partit.

Fets els gols del partit, el jugador número 11 dels visitants va començar el seu particular espectacle, dedicant-se a donar llenya a tort i a dret amb continues agressions a jugadors del Vallgorguina quan l'àrbitre estava d'esquena. Els vallgorguinencs no es van arronsar a les provocacions d'aquest energumen, una classe de jugador que feia anys que no es veia en aquestes categories i que va aconseguir escalfar el partit ell sol. Fruit d'aquesta patètica actuació del visitant número 11 es va començar a endurir el joc amb poca circulació de la pilota i amb faltes constants que van començar a provocar expulsions. El col·legiat va perdre el nord del partit i, no havent tallat el joc brut des d'un principi, ho va fer, i malament, cap al final del partit. 4 expulsions per als locals i 2 per als visitants. Tot i la inferioritat numèrica, els locals van aguantar estòicament, encara que el Llinars, a part del gol, només va tenir una ocasió clara de marcar que Tong-Po va desbaratar i, a part, el FCV va gaudir d'un parell o tres de bones ocasions per a marcar que la davantera va errar.

Tot i el punt aconseguit, l'equip local mereixia la victòria.

Titulars: Tong-Po, Ru-mànius, Negro, FDS 1, Sonrisas, Muten, Tonyina, Longaniza, Pelusa, Terri, Guitchen.
Banqueta: Hamster, Txaian, Momia, FDS 2, Cristombal.

Jugador Estrella Damm: Terri

RESULTATS JORNADA 1:

- Sant Celoni "B" 2 - Amèrica Fènix 2
- A.E. Ametlla 4 - Olímpic de la Garriga "B" 3
- Corró d'Amunt 1 - Ramassà 0
- Celtic Les Franqueses 3 - Bigues i Riells 3
- Peña Los Amigos 2 - INACSA 2
- FC Vallgorguina 1 - Llinars "B" 1
- Vilamajor - Les Faldes (sense resultat)
- Figaró - Joventut Atlètic (El Joventut s'ha retirat)


JA PER ACABAR... DES D'AQUÍ VOLEM DONAR EL NOSTRE RECOLZAMENT A L'ÀLVARO FERNÁNDEZ ("CALAVERAS"), DE PART DE TOT EL CLUB, PER TAL QUE SÀPIGA QUE POT COMPTAR AMB NOSALTRES EN AQUESTS MOMENTS TAN DURS QUE SUPOSEN LA PÈRDUA D'UN ÉSSER ESTIMAT.

ÀNIMS CALAVERAS!!!

FORÇA VALLGOR!!!  FRED, UUUHHHH!!!

17 comentaris:

SJ9 ha dit...

Em va agradar molt la imatge que va donar l'equip. Tots varem estar a l'altura. A seguir aixi!!!

Pelusa ha dit...

L'últim resultat que falta és Vilamajor 3 - Les Faldes 0. Pel que fa al teu comentari, SJ9, a mi em va agradar que es lluités, però segons quines coses que van passar, no, començant per les expulsions i la imatge de "marrullero" que no s'havia vist mai a Vallgorguina d'algun jugador... que cadascú pensi amb què va fer i què no va fer i si aquesta és la seva línia a seguir durant aquesta temporada...

AMÉN!!!

SJ9 ha dit...

Jo sé que la meva reacció no va ser de rebut, i que va donar una mala imatge del club, i pagaré per això. Però tampoc ens podem quedar callats davant les injustícies. I va ser injusta la meva expulsió perquè no va ser cap agresió: va ser una emputxada amb el pit a un tío que m'havia fet una entrada per trencar-me el jenoll (i només va veure la groga). Però insisteixo (i estic amb tú,Pep), que la meva reacció no va ser la correcta i demano perdó a tots els companys.
Paraula de SJ9.

Jo ha dit...

També va ser injusta l'expulsió, tant d'en Nolo, com la d'en Manel. No era per tant. Pero bé: "a lo echo, pecho"

PaCho ha dit...

felicitats pel punt aconseguit davant d'un dels rivals més potents de la lliga. amb aquestes ganes, arribarem lluny. El punt negatiu van ser les expulsions nostres, començant per la meva, on haig de donar exemple. demano disculpes al club i als jugadors.Seguirem treballant per seguir disfrutant

Anònim ha dit...

jo vaig veure un Vallgorguina molt, molt seriós i amb aquesta actitud serem un equip rocós i difícil de guanyar; ara bé hem d'aprendre a gestionar millor la pressió rival i a no caure en la marrulleria dels rivals, jo el primer.

FDS 2

Waterboy ha dit...

La veritat és que es va veure molt bé el pot ser el Vallgorguina aquest any! Si tot continua així i es va millorant es veuran molts bons partits per part nostra!!! Aquesta és la bona imatge i el camí a seguir, ànims que això no ha fet res més que començar!!!!

P.D: només destacar que el dissabte a la nit vaig veure alguns jugadors del Vallgorguina darrera d'una barra amb ampolles alcohòliques a les mans, espero que no se les hagin begut ells tot sols! jejeejejej
FRED, UHHHHHHH!!!!!

Anònim ha dit...

Amb actitud positiva, motivació i ganes o APLASTAREM TOT!!!

Anònim ha dit...

Felicitats a tots per l'entrega i sacrifici durant els 90 minuts del partit. Hem de viure tots els partits amb aquesta intensitat.

Unicament tinc un PERÒ (i molt gran). Això va per tots els expulsats i jo soc un d'ells: "TOT I QUE ALGÚ PUGUI CREURE QUE LES EXPULSIONS HAN ESTAT INJUSTES, QUE NO ES AIXÍ, NO PODEM ACABAR UN PARTIT AMB 4 EXPULSATS"
Tots els que portem uns quants anys al FC Vallgorguina sabem que aquest no es el nostre segell d'identitat i que quan s'ha donat un partit amb aquestes caracteristiques sempre en sortim malparats..... sino penseu ara, 4 persones que no poden anar convocats la setmana vinent, com a mínim.
I als arbitres no se'ls pot intimidar un cop acabats el partit. Només faltaria que ens agafessin el número com ja ens va passar un any i javors l'hem cagat.

Reflexionem tots (jo el primer)

Però nois, torno a repetir FELICITATS A TOTS PERQUE ES VA VEURE UN VALLGORGUINA AMB GANES I LA GENT DEL PUBLIC AIXI HO VA RECONEIXER.

Manel

SJ9 ha dit...

Manel, ja ser que això và per mí. Demano disculpes a tots. Però el meu curriculum d'expulsions es molt pobre. No m'he carectaritzat mai per ser expulsat sovint. Feia temps que no veia vermella directe (desde juvenils). De totes maneres, accepto les crítiques que estic revent de part de tots. Suposo que damà a entreno, es parlarà "largo y tendido" del que và passar dissabte. Penseu que jo també m'he sentit malament per dejar la imatge que vaig deixar. No es el meu estil i estic super-arrepentit.
Força Vallgor!!!

Anònim ha dit...

No escric al blog per fer critiques a ningú. Si algun cop n'he de fer una, ho faré quan tinguem una xerrada en rotllana a l'entrenament. El meu comentari es per convidar a tothom per a que reflexionem. I ja he dit que el primer que esta reflexionant sobre el partit soc jo.

Manel

SJ9 ha dit...

Tinc moltes ganes de que arribi dama, i xerrar entre nosaltres. Aqui tampoc es lloc de airejar-ho tot perque ha de quedar TOT en el vestuari (i el blog es un lloc public). Nomes dir que estic molt arrepentit de la meva actitut, i que al acabar el partit em van entrar unes ganes horribles de plorar (un sentiment que no tenia desde fa molt temps, futbolisticament parlant). el FCV no es mereix la imatge que vaig donar. No vull dir res mes aqui. Ho xerrarem dama. FORÇA VALLGOR!!!

Anònim ha dit...

SJ9 tu vas ser expulsat per rebotar-te i encara que se sap que no s'ha d fer sempre hi un dia que vas calent que d'altres, però sàpigues qeu el partit estava ja calent i no per culpa teva sino pel conjunt d'accions nostres i del Llinars que va provocar-ho, entre tots (jo netre ells) vam contribuir a escalfar massa el partit. NO et sentis culpable que no vas pas ser l'unic que que va obrar malament.

FDS 2

Pelusa ha dit...

L'únic dubte que em queda....

Manel, el número 11 era tant guapo com surt a la foto??? com que tu el vas veure de més aprop que jo...

SJ9 ha dit...

Gracies FDS2. La veritat es que es una pena que m'hagi de perdre uns cuants partits per una tonteria aixi. Ara que ja em surtien fins hi tot les "roulettes" durant els partits... Encara recordo el "OOOHHHH" del public cuan em va sortir!! jejeje en fi. Ara em tocara perfeccionar-ho als entrenos perqu no jugare durant un temps... o no.
Pelusa, d'on has tret la foto del 11 del Llinars "B"?? Que la tenia en el perfil del facebook?? jejej

muten ha dit...

be nois, ara ja no es pot cambiar ni evitar lo que va passar dissabte, em de mirar endavant i seguir treballant per corregir els errors que vam cometre i anar milloran per lluitar cada partit per poder guanyar els tres punts. Apa, felicitar a tot l´equip pel punt aconseguit i sobretot a l´afició que no recordo l´ultima vegada que hi havia tanta gent al municipal de vallgorguina!!!!!
P.D: Va que aviat entre els retards
i les expulsions farem un bon sopar, je je je je je!!!!!!!

Carles Grèbol Nogueras ha dit...

Felicitats VALLGOR!!!


Visites: