PRIMER PARTIT DE L'ERA PACHO...

Posted on/at dijous, de maig 27, 2010 by FCVALLGORGUINA

Mentiria si digués que no estava nerviós... Una mica, clar que si. Defensar el club del poble sempre fa il·lusió. Encara que sigui l'Olzinelles F.C. D'entrenar a nens de 12-13-14 anys a entrenar gent de la meva edat hi ha un canvi gegant. Les idees bàsiques són per tothom, però hi ha conceptes que la canalla no entén i altres que els veterans no els han entés mai. Primer, al vestuari, donant les instruccions tàctiques necessàries bàsiques per fer entendre al jugador el que vull la temporada següent. Hi havia gent que em mirava en cara de "ehhhh???!!!", "que pasha", "dónde estoy" o cares similars. Escalfament ràpid i amb pilota, com seran molts entrenaments de la temporada. molta pilota (ens fa falta molta i molta pilota). Però ho treballarem i sortirà bé. N'estic segur.


Comença el partit i, amb només un entrenament a l'esquena, veig que els jugadors han captat molt ràpid el meu concepte futbolístic: passes ràpids, obrir a bandes, tothom toca bola, ajudar al company i treballar molt dur en defensa. Vaig flipar. En serio. M'agradava la situació al camp, les ganes de jugar-la, com moviem la pilota i com teniem ganes de tenir-la. Però el primer gol en contra ens va fer mal. I, tal i com deia la majoria de la plantilla, un gol en contra ens mata. Aquí està el mal del Vallgorguina: LA MORAL I L'AUTOESTIMA. No entenia ahir i ara tampoc perqué juguem bé amb 0 a 0 i com ens podem borrar del partit (recordo que era amistós) amb 1 a 0. Però, com tot a la vida, té sol.lució. Si treballem dur i fort i amb ganes als entrenaments i tenim el cap posat en el partit, ens ho passarem bé jugant a futbol. Segur. La resta del partit vaig veure coses molt interessants, tan a favor com en contra, i crec que totes es poden solucionar. Ja ho veureu. Portem un entreno i un partit i, quan hi havia el Vallgorguina al terreny de joc, s'estava veient un partit molt guapo contra un equip fet a base de talonari, molt superior tècnicament. No crec que ens trobem molts Arenys de Munts l'any que ve. El Vallgorguina ha de ser un equip competitiu, tan al minut 1 com al minut 89. I ho farem, entre tots ho farem.

Res més, s'ha treballar molt i han de canviar moltes coses, molts mals vicis que té l'equip que no fan equip. Treballarem. Molt dur. Per divertir-nos fent allò que ens agrada: jugar a futbol.

Ja tinc ganes que comenci la pretemporada.



PACHO

1 comentaris:

Kunta Kinte ha dit...

PACHO FOR PRESIDENT OF UGANDA!!!!


Visites: